Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

Ένα βήμα μπροστά από τη δασκάλα...




Πανελλήνια Ημέρα σχολικού εκφοβισμού.
Χθες μπήκα στο διαδίκτυο και  έψαξα για το τι ενημερωτικό, διαφορετικό και ελκυστικό θα μπορούσα να κάνω στους μικρούς μου μαθητές. Επισκέφτηκα πολλές ιστοσελίδες και μου άρεσε μία διαδικτυακή αξιοποίηση του παραμυθιού «ο Μυτόγκας» που μου αρέσει και πάρα πολύ και μαζί σχεδίασα να τους δείξω ένα τραγούδι που δημιούργησαν μαθητές από ένα σχολείο της Θεσσαλονίκης και  βραβεύτηκε σε κάποιον διαγωνισμό. Πολύ ωραία… ήμουν περήφανη για τον εαυτό μου.
Ως συνήθως όμως οι μαθητές μου ήταν ένα βήμα μπροστά από εμένα, αφού μόλις άκουσαν το τραγούδι, μου είπαν ότι το ήξεραν γιατί ο συγκεκριμένος μαθητής είχε  πάρει μέρος και στο «Ελλάδα έχεις ταλέντο» και διακρίθηκε κιόλας…
Καλά να πάθω αφού δε βλέπω τέτοιες εκπομπές…
Η μέρα τελείωσε με την υπόσχεση ότι θα κάνουμε κι ένα κόμικς σχετικό με τον σχολικό εκφοβισμό.
Οψόμεθα.

Και σήμερα ένα βήμα ακόμα πιο μπροστά αποδείχθηκε μία πολύ αγαπητή συνάδελφος, (προτιμά να κρατήσει την ανωνυμία της...)η οποία μου είπε ότι το παιδάκι στο βίντεο είναι ξάδερφος ενός μαθητή μας.
Τι μαθαίνει κανείς....




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Δημοτικό Σχολείο Διομήδειας Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template