Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Γυμνάσιο Ερχόμαστε 3 !!!



Η φιλία είναι μια ψυχή που κατοικεί σε δυο σώματα.
Αριστοτέλης, 384-322 π.Χ., Αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος
Δευτέρα 12-03-2018
Σήμερα, στη συνάντηση για το πρόγραμμα «Γυμνάσιο ερχόμαστε», ολοκληρώσαμε την ενότητα «Εγώ και οι φίλοι μου» που είχαμε ξεκινήσει την προηγούμενη Δευτέρα. Μια ενότητα που έχει τόσα πολλά να πεις και να κάνεις, που δεν ολοκληρώνεται ποτέ…
Ακούσαμε το… Εγώ κι εσύ μαζί - Toy Story
Είδαμε … ένα παραμύθι για τη φιλία Η φιλία
Απαντήσαμε ένα ανώνυμο ερωτηματολόγιο, για να δούμε πόσο καλοί φίλοι είμαστε και πώς μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι…
Και φυσικά δημιουργήσαμε …





Τέλος, απαντήσαμε πως θα αντιδρούσαμε σε διάφορα σενάρια…









 

  



1 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρον φαίνεται το σχέδιο εργασίας σας!!!
    Μακάρι να ήμουν κι εγώ στην ΣΤ΄ τάξη.
    Παιδιά, καλή αρχή στο Γυμνάσιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Δημοτικό Σχολείο Διομήδειας Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template