Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Παρουσίαση από την ΣΤ΄τάξη-Βεβαιώσεις καλού περιπατητή!





      Ευχαριστούμε πολύ την κ. Χαρά, τη δασκάλα της ΣΤ΄τάξης, την κυρία Δήμητρα, τη γυμνάστρια αλλά και τους μαθητές της ΣΤ΄τάξης για την όμορφη παρουσίαση του προγράμματος «Σκασιαρχείο στη φύση», το οποίο πραγματοποίησαν σε συνεργασία με το ΚΠΕ Παρανεστίου. Ήταν πολύ ενδιαφέρον αλλά και άμεσο να ακούσουμε από τα ίδια τα παιδιά τις εμπειρίες τις οποίες έκαναν κατά τη διάρκεια του διημέρου στο Μεσοχώρι. Οι δικοί μου οι μαθητές της Δ΄τάξης ενθουσιάστηκαν με το ταξίδι με το τρένο, την ιδέα της διανυκτέρευσης  σε αντίσκηνα, την προετοιμασία του φαγητού από τα παιδιά και ανυπομονούν να γίνουν «πεμπτάκια» για να τους επιτραπεί να συμμετάσχουν. 

    Στο τέλος της παρουσίασης και αφού το πρόγραμμά μας τελείωσε (για αυτή τη χρονιά) πήραν και τις απαραίτητες βεβαιώσεις του καλού περιπατητή που με πολύ φροντίδα και μεράκι ετοίμασε η κ. Χαρά.

Περήφανα αυτά και ακόμα πιο περήφανη η δασκάλα τους 

(εγώ δηλαδή) 





που έκλεισε μια χρονιά γεμάτη συγκινήσεις χάρη σε αυτά.

Ένα ευχαριστώ είναι λίγο, πολύ λίγο,
δύο ευχαριστώ είναι λίγα, τι να πω,
τρία ευχαριστώ είναι λίγο, πολύ λίγο,
δώσε μου τέσσερα αν θες να σ’ αγαπώ

Δώσ’ μου πολλά ευχαριστώ, αμέτρητα, τρελά
κι εγώ βασίλισσα θα σ’ έχω στη καρδιά μου,
μη τσιγκουνεύεσαι, πάντα να σκέφτεσαι
πως τα ευχαριστώ είν’ η καλύτερη δουλειά.







0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Δημοτικό Σχολείο Διομήδειας Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template