Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2018

Τροχός της Τύχης


8 Φεβρουαρίου 2018
Όχι, δεν έγινα η Τζούλια Νόβα ούτε και ο Γιώργος Πολυχρονίου (αν και πατριωτάκι και το συμπαθώ). Απλά το τηλεπαιχνίδι μου έδωσε την ιδέα να στήσουμε ένα τέτοιο παιχνίδι στην τάξη. Έπρεπε να γράψουμε τεστ στην Ιστορία και αποφάσισα ότι Τσικνοπέμπτη και τεστ στην Ιστορία θα ήταν έγκλημα για αυτό και το τεστ το κάναμε προφορικά. Έγραψα τις ερωτήσεις σε καρτέλες, έκανα τον τροχό (εντάξει βοήθησε και ο άντρας μου, ως συνήθως γιατί αλλιώς δε γλιτώνει...) και τις πρώτες ώρες διασκεδάσαμε μαθαίνοντας ή παίζοντας...
Φυσικά, νικητής δεν ήταν ο μαθητής που είχε κοπιάσει περισσότερο. Λυπάμαι, αλλά σε παιχνίδια τύχης πρέπει να είσαι και λίγο τυχερός. Η δική μου αξιολόγηση βέβαια ήταν αυστηρή... Τέλος πάντων περάσαμε καλά, κάναμε κάτι διαφορετικό και είδα τις αδυναμίες και τις ελλείψεις που είχε το παιχνίδι. Την άλλη φορά με τις συμβουλές του συνήθους υπόπτου (του άντρα μου) θα το βελτιώσω και με ερωτήσεις από το ... survivor. Σίγουρα τότε όλοι θα πάρουν 10, γιατί ο Περικλής είναι πολύ μακρινός...





7 σχόλια:

  1. ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟ!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΥΡΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελένη, εγώ σας ευχαριστώ, γιατί όλα γίνονται χάρη σε σας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΥΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΠΛΗΞΑΤΕ ΜΕΣΩ ΕΝΟΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΜΑΣ. ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ.ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΥΧΕΡΗ ΝΙΩΘΩ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΞΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΩΣ ΔΑΣΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ¨"ΑΝΘΡΩΠΟ".ΣΥΓΑΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΟΜΗΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

      Διαγραφή

 
Δημοτικό Σχολείο Διομήδειας Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template