Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

Πάμε στοίχημα;





Στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος  ERASMUS+/ΚΑ 1- Μαθησιακή Κινητικότητα προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης είχα τη δυνατότητα να υλοποιήσω μία δραστηριότητα επιτόπιας παρακολούθησης/παρατήρησης εργασίας (job shadowing)  στο σχολείο (Värgårdsskolan4-6 Kinda kommun στη Σουηδία).
Μεταξύ άλλων το πρώτο μου μέλημα ήταν να ενημερώσω τους γονείς των μαθητών μου. Η ενημέρωση έγινε ταυτόχρονα με την πρώτη γνωριμία μας μια και φέτος ήταν η πρώτη χρονιά που ανέλαβα τη συγκεκριμένη τάξη. Φυσικά μιλήσαμε για τις απαιτήσεις της Δ΄ τάξης, τις δικές μου, τις δικές τους. Αναπόφευκτα το ενδιαφέρον των γονέων στράφηκε στις εντυπώσεις μου από τη Σουηδία, οπότε και συζητήσαμε αρκετή ώρα για τις νεοφερμένες πληροφορίες. 
Αισθάνθηκα το βάρος της ευθύνης να βαραίνει τις πλάτες μου. Το στοίχημα με τον εαυτό μου ήταν τριπλό. Αφενός ήθελα να εφαρμόσω τις σουηδικές καινοτομίες που πακέταρα στις εκπαιδευτικές μου αποσκευές, αφετέρου να τις μεταλαμπαδεύσω σε όσους περισσότερους συναδέλφους μπορούσα και τέλος να διατηρήσω και να αναπτύξω την σχέση του σχολείου μου με το σχολείο στη Σουηδία. 
Ο χρόνος θα δείξει… ,
γιατί είναι ο καλύτερος κριτής.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Δημοτικό Σχολείο Διομήδειας Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template